Saturday, March 19, 2011

Request Session..

Request session.. Request datang lagi!! Semalam aku x online atas sebab2 yang x dapat dielakkan. (Banyak r ko, cakap je r tengok final raja lawak) =P Tapi rasenye xde yang cari aku kan? Xde kan? Jadi terbukti r kat situ yang aku ni tidak femes seperti yang dikatekan sesetengah orang. =) Ape pun kite teruskan ngan main session kali ini.

Tapi.. sile bese kan ye. Ade selingan..



Klik untuk terjah! ^_^

Secare series aku x pernah terpikir follower aku akan mencapai angka 400++ Lagi2 bile aku nak dapatkan 50 follower pun cukup susah dulu. So, bile tengok angka follower aku sekarang, memang hepi sangat! Walaupun xde ribu riban, x kesah. Ade yang sudi memolo pun dah cukup baik kan? So kepade sume follower dan no 400 kat atas, time kasih!!

Xde idea nak intro @.@ jalan je.. (masih fail part mata T_T)



Name dak comot tapi comel ^^

Aku pun xtau sejak bile blogger ni ngorat aku <-- perasan macam bese =P Tapi memang x nyesal r kne ngorat <-- masih perasan. Sebabnye, die ni baik. Rajin datang komen, rajin datang shout. Terbaru, sebab "terlebih rajin" die ngan rileknye telah edit satu contest dan meng insert kan name aku dalam tu. Memang nampak niat jaat tu (nak kne ni) Nasib baik, aku x terlebih rajin untuk pospon pic atas ni kat entri2 seterusnye.. =P



Ini padle bukan pedal beskal.. LOL!!

Baru sebulan aku bersame brader ni (korang jangan pikir len) Tapi yang masih menjadi persoalan, name nye padel ke padli? Lagi 1, walau pun name padle bukan bererti die menjual aiskrim padle pop tu ye. Tapi nak suruh die blanje leh kot.. ^^Ok, cukup merepek. Yang aku tau, die ngah cuti blogging. Tapi dalam cuti2 tu sempat gak bertanye status request die kat aku. So pendek cite, kepade brader tersebut leh amek ini jika ske..



Tomato ?? yang xde kering pun =P

Yang ni lak aku nye gf. Ok, aku tipu. Yang ni betul. Die ni aku nye lalink.. =P Aku rase sume kenal die ni kan sebab kategori femes gak. Cume yang aku kagum tu, 1st time aku terjah blog die x lame pastu die terjah blog aku balik. Humble kan? So sejak ari tu kitorang ade terjah2, komen2 serta sms2 <-- part ni tipu lagi ^^ Die pun pernah merequest gak jadi ngan baik ati nye nak cakap kat die, time r ye lalink =).. <-- kne tembak r aku jap g

Tau2 je, dah selesai dah sesi request untuk ari ni. Macam yang aku cite dalam entri previous aku setelkan 3 ni je dulu. Gune formula math 7 - 3 = 4, sekarang tinggal lagi 4 je r kan? Nanti aku setelkan ok? Jadi kat sini, sape2 yang rase diri die pernah mintak request kat aku, diharapkan anda dapat menanti ngan sabar. Sekian je dari aku.. Daa =)

46 comments:

rj Etika said...

kite punye mane? ahah.. *gile mengada ayat.

titirara said...

uih , kite punyeee ? hahaha

Puan Kutu said...

lukisan tu semua smart2..amboi dlm melangsaikan hutang request,smpt mengayat!haha..

Unknown said...

wa ramai follower..bgus2..mmg susa nk dpat=(

fiezah91 said...

wah wah! makin pemes la dia follower dah ramai.. ekeke..
pstt lukisan tu smart! nak rq gak la gini..wakaka.. :P

Anonymous said...

Kay Are, kamu lukis ke ni? Waaa, hebatnya. Sangat berbakat. Lukis guna komputer ea? Hmm. Hebat seh~

Impian Tira

Unknown said...

wah.....
sure mereka terharu..
nanti kak ayu nak nantikan pic kak ayu pulak..
hahahhaha...ayat poyo

tomatokering said...

dush dush tembak kr !! hahaha :P

sy terima dgn hati penuh berbnga2 ni ye laling.. :P

tengs laling ! sukak2 ! mcm ceq la . hihi :D

niniem◕‿◕ said...

haha..mmg kne tembak laaa :)

btw..cantek lukisan tu:)

Proud Mommy said...

wah cantik lukisan tu..
huhu..cik tomate memang humble..suka dia :)..kr pun apa krg nye... :)

Cik Pulau said...

err.. cantiknya.. kreatifnya.. sukanya... apa lagi yg ada nya nya.. sume nyelah..
kr... leh request gak ke?? cik pulau nak jugak lah kalau cenggini.. lalala~

bila follower cik pulau nk sampai 400++ ni.. menanti dengan penuh sabar.. ^^,

Anonymous said...

i punye mane??KAH9X!gedik tak gedik tka?? :P

MiszCoMoT said...

heheheheheeee.....comot sengih lebaq2 da neyh tengok ada gambaq kat entri kr...haishhhh punya lama da ngorat kr neyh..tu yang buat terlebih rajen tuh..hahahaa~~ehem2...sempat lagi perli comot ea kr...tunggu sat nah..heee neway mekaseh sudi lukis pic comot...comot da amik simpan..FOC kan???teeheee tQ ^_^

mommylavender said...

mommy cari kr tau..ade tag tu~hee

Unknown said...

Wah, dah ramai follower blog saudara.
Tahniah.
Maaf sebab Awan jarang datang blog ni.

Woofer Storm said...

bro,ni terjah berani mati ke?heeee mmg
cool

Ali ridha said...

Bulan ni internet memang perlahan sangat...tertangguh kerja aku ni.

mana nak tahu dapat bertemu jodoh ke.

niesz said...

best bile ade pengomen setia ni, rasa d hargai kan.. :)

Anonymous said...

Salam..err.,,terbaik !!

PADLE said...

tang misai yang paling style...aku berkenan weh!!

bape ratos nak jual?hee

tomatokering said...

buat profile pic FB pulak. hihi :P

whitecappuccino said...

Tahniah ! follower dah bertambah ramai tu..

qasehraihan said...

waaaa....bercmpur baur ni..mula2 rasa sgan..tpmpang gmbo tu!!hoho..nape xkatunkan aje..haha..

btw..mksih byk kazrel..terharu sungguh ni...sob sob sob..hehe

Anonymous said...

comel pic tu :)

puteri ain said...

nice drawing dude :)

Gimi said...

lukis gimi lak pasni...

=D

Unknown said...

nak jugak! haha

walinong sari said...

wahh.. cantik jugak lukisan kr ni. hehehee.. ok, dah agak mmg kr kreatif :) ehemm, nak mengayat cik tomatokering yee.. best of luck ^^

Anonymous said...

ceh ceh ceh. seronok la dia ramai orang dah baca blog dia nanti kang sikit ari pemes ah tu

amny said...

amboi,,sat lagi beriban laaa follower die...:)

tricksrex said...

cun!

Anonymous said...

eh cmane wt gmba jdik gtu? hehe

kindergartenlibrary said...

wow ..smartnya lukisan !!! i like !!

Anonymous said...

hahaha lawaknye part cik tomatokering tu. ehe.. ^^

dya adriza said...

uiks.. request apakah ini... hehe maaf la x tau plak..

Unknown said...

gile rajin melukis. wohoooooooooooo~

nik farina aishah.... :) said...

comelnye lukisan !! series tak tipu.. :) .. eh , nk jugak.. hahah :P

Orkid Edyliyne said...

kebanyakkannya tipu...
mana yang betulnya????
hehhe... main2 je...
cantik gambar2 itu... alahai...

OE pergi ke arah sana... wheee...
(n_n)

Zubaidah said...

sempat lagi mengayat tuwh...smbil menyelam mnum air milo

Asri Alam said...

congrats. aku dah slow dah blog ni sebab semua geng blogger aku yg lama tu dah sepi. emosi aku turut terpengaruh. demmit

Bunga said...

luis sendiri yek...??

xtau nak komen pe entri ni..pe pom..

semoga folo yag semakin bertambah..makan pertambahlah kawan dalam alam maya ini..n semoga menjadi semangt tuk terus berbloging..

Aleen Aiden said...

wah3,xhaci review blog dorang je..hu3. :P

Sarah Nabila said...

smart ar KR lukis..so very talented..bab mgayat pun sungguh berbakat besar..hehe

nur said...

k r.. nur yang ke 121 ye.. dah 400.. tahniah!!
JOM KE: ALL IN ONE

shereena said...

kite punya xde ke:(

cikcleopatra said...

ko banyak naw menipu kan kr..pukul ang nak??haha..

ko nk kawen bile nie??jgn lupe jmput aku. jd pengapit pon boleh.wakaka.

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates