Friday, March 11, 2011

E Versus B??

E versus B?? Siape E?? Siape B?? Leh ke wat camni?? Leh ke??

Note : Sebab 2 bende ni ade dateline same, nak combine sekali, Leh x??

E Zone : Giveaway 3 Sponsor

Nampak x tajuk tu? 3 sponsor weh, sape nak bagi? Cube bagitau sikit. So sebab dateline die kul 11.59 malam ni, jadi aku kne r wat GA ni sebab..

1. Aku telah diajak untuk join.
2. Aku janji kat owner GA akan join.
3. Aku dah x banyak mase lagi nak join.

Sebelum tu sesape nak join, leh klik header kat bawah =)


Tapi korang kene wat cepat sebab..

1. Premis 1 : GA tamat 11/3/11 jam 11.59 malam
2. Premis 2 : Ari ni 11/3/11
3. Kesimpulan : GA tamat ari ni jam 11.59 malam

Macam tajuk GA, memang ade 3 sponsor iaitu..


Selain itu, ade syarat yang korang kne ikut..

1. Follow ketiga-tiga sponsor (sudah wat)
2. Wat entri ringkas pasal GA (sedang wat)
3. Letak url dan tag sorang blogger (akan wat)

Jadi entri ringkas pasal GA ?? Series xde idea!! Tajuk general sampai xtau nak cite ape.. T_T Tapi .. kalau cte pasal 3, bagi aku 3 bende je betul2 related ngan 3 ni..


1. Nombor 3


2. Nombor 3 tapi jawi


3. Emm.. ade kaitan ke?? =P

Aku rase cukup ringkas dah kan? So bagi korang..

1. Entri ni cukup positif?
2. Entri ni cukup kreatif?
3. Entri ni cukup inovatif?

Pape pun try je dulu, menang kalah belakang kire <-- ayat nak sedap ati.. jadi sebab name pun GA 3 sponsor so nak tag 3 orang iaitu..


Dan akhir sekali pesanan kepade yang dah kne tag..

1. Sile buat cepat.
2. Jangan lambat lambat.
3. Nanti x sempat =P

B Zone : Blog Travel 2011 : Man

Ni r yang aku nak mintak permission tu. Leh ke nak wat camni? Cantum 2 bende dalam 1 post. Aku rase leh kot. X sume wat so ape kate aku wat. Harapnye diterime. Situasi die camni, lame dah x join segmen brader yang sorang ni, so aku nak join r segmen yang ni.. + lak nak buktikan laki pun gemar blogging gak + soalan die bagi best2 so dengan ini, saye join!


Lelaki leh klik header atas, pompuan.. jangan ngengade!! =P

1. Sile jelaskan kenapa anda berblog?

Sebelum jawab kite tanye orang len, nape berblog? Jawapan confirm dapat:

Orang len 1: Nak luahkan isi hati.
Orang len 2: Nak share bende2 baru.
Orang len 3: Nak isi mase lapang.

Wah, xde pun yang cakap saye berblog sebab nak cari income lebih, nak + duit. Kagum2, camtu aku suggest 1 je, pekate korang campak kuar je nuffnang ke, hb ke, innity ke dari blog korang tu. Berani x? Bagi aku r kan, x salah kot kalau ade yang cakap berblog sebab nak cari income pasif, duit lebih. Ade yang cakap camtu so memang respek r sebab berani ngaku. Yang aku menyampah bile memang nampak jelas tujuan nak cari income lebih tapi xnak ngaku. Mane x nye kan, cte x habis2 be, be, be. X be nuffnang kedekut r, nuffnang pilih kasih r. Pelik, kate blog suke2 je so nape nak kecoh camtu sekali??

Jawapan aku : Aku letak nuffnang tu sebab mane tau leh dapat something dari situ. Tapi tujuan utama aku berblog nak cite and merepek sepuas ati aku dan gak nak dapat reaksi melalui cite2 aku tu. Ape bende reaksi tu?? Komen2 pembace blog aku r. Time kasih, akhirnye aku dapat gak.. =)

2. Beri pendapat anda.. kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita ?

Jawapan aku : Senang cite, sebab dorang lelaki so memang senang r nak menarik pompuan ye x?? =P Tapi part lelaki lebih kreatif tu aku pun susah nak jawab cume aku rase sebab die laki kot. So bile laki, dorang nak cite ape2 pun memang xde segan silu nye. Contoh hal2 yang agak censored dan xxx. Selambe je dorang cite sebab dorang tau topik2 camtu memang always mi goreng. Sume suke. Masalahnye pompuan memang xleh nak wat topik2 camtu sebab dorang ni ade rase malu kat diri dorang. + lak kalau r dorang wat gak entri2 camtu memang kne cop siap2 r kan? Pastu macam2 gelaran r blogger pompuan ni dapat. So mungkin sebab tu kreativiti dorang terbatas. Aku rase r..

3. Blog wanita yang anda suke bace?

Jawapan aku : Alah.. blog yang tu r.. yang tu.. xkan xtau kot.. =P Sebenarnye jawapan ni pun subjektif gak. Aku bace je sume blog yang aku rase nak bace. Yang penting entri tu kne ade isi r kan. Jangan r tajuk dah gempak tapi last2 ditaip kat entri tu xde idea nak cite (-_-") Memang sabar je r aku bace entri2 yang camtu. So kat blogger pompuan, nak aku bace entri korang, rajin2 update ye =)

Note : Harap kedua-dua bro menerima entri yang camni.. plizz..

19 comments:

tricksrex said...

boleh la tu kot dorang terima
insyaAllah

Wafiy Suzly said...

B dan E bagi aku adalah umpama result peperiksaan,ahahaha, tetibe.

tomatokering said...

gudluk GA tuh ! menang sharing la sket.. :P

blog ceq kr sukak tak ?? :P

nik farina aishah.... :) said...

good luck ye tu entri yg pertama tu ... :) nik suke blog sebab nik nk kongsi ape yg nik lalui ... hehe tibe2 jawab soalan tu .. hehe blog laki banyk yg menarik sebab care cerita kadang2 buat org suke.. hee

Bee said...

rajin jer update heee

cikcleopatra said...

lambat tag!!!tak sempat join!!mencik taw!!lalala..mintak2 kay are mng..ley tmpg sponser..hahak.

walinong sari said...

wahauu.. sampai boleh combine2 dlm satu post.. hope leh la di terima kan.

psstt, entri dalam blog kr ni pulak terlebih isi. gagaga :)

Woofer Storm said...

gud luck bro..heheeeee macam tu pun boleh ea cntum jadi satu entry.,,memang kreatif

Yuslia Suhana said...

lps ultraman tiga tu, letak lagu tiga kupang p0n boleh kot... ;p

eqbalzack said...

salam...
terima kasih join GA abg eq...
abg eq dah linkkan kat blog..

Anonymous said...

Salam..good luck utk GA tu eh..

ha..tuu..mne kreatif nye ? x de pun x de pun ~

nur said...

good luck.. k r ni kreatip btol la..

ALL IN ONE

afifah said...

MNE ACI..DAH XLEY NAK MSOK DAH..HUHU..

Orkid Edyliyne said...

hehhe...
panjangnya... huh!
gabung sekali dua benda...
(n_n)

good luck pasal GA...

kindergartenlibrary said...

gUD LUCK ..
=)

puteri ain said...

good luck ! :)

Qaseh Dalia said...

mueheheh tahu xpe ... yg xxx tu laki je lebeyh kreatif ceh ... haha saye salu update tak nape tak suka blog saye huh .. haha

rj Etika said...

entry ini terpaksa direject.

*Atas arahan dari Secretary Ben Ashaari. ;p

hahah. tak lawak. ok bai.

cikcleopatra said...

kay are oh kay are!!mane kamu???

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates