Monday, March 28, 2011

New Blogger Rock!

New blogger rock! Kali ni aku rase cukup syarat kelayakan so aku nak join segmen yang aku rase cukup menarik ni. Segmen ni just terbuka kat blog ngan follower kurang 500 so bile aku tengok jumlah follower aku, memang cukup menepati syarat ditetapkan. Jadi attention kat blogger lame terutama dak comot ngan cikcleopatra, jangan ngade2 nak join. Sedar diri yang korang berdua tak layak join ok? =P


Yang follower bawah 500 je leh klik header khas aku ni ye? ^_^

Arahan untuk segmen ni agak lain dari yang lain. Bro ben mintak kite amek je mane2 gambar yang kite ske dalam blog beliau serta letak link kat mane kite amek gambar tu. So. kalau aku disuruh untuk amek 1 gambar dari bro ben, memang xde gambar lain lagi yang akan aku amek selain dari gambar yang kat bawah ni.. ^_^


Sampai sekarang terharu ngan entri atas ni.. thanx bro!

Kalau tanye nape aku pilih gambar yang kat atas tu, of coz sebab gambar tu aku sendiri yang sketch! Ahakz! Bukan r. Sebenarnye, sebab gambar tu blogger lain mule kenal blog name ElementOfLife ni. Betul tak? Dan sebab gambar atas tu gak follower aku akhirnye mencecah 100 dan sejak tu, ramai yang datang follow

Soalan usual, nape jadi blogger? Sebenarnye pengaruh rakan sebaye ni.. =P Mule nye just nak jadikan blog macam diari je, tapi bile 1 ari terpikir.. ape gune taip panjang2 kalau takde sape bace kan? So sejak ari tu mule kenalkan blog kat blogger lain ngan harapan dapat feedback dari ape yang ditulis dan hasilnye? Alhamdullilah.. =)

Tentang blog yang menjadi pilihan harian, ikutkan sume blog pun akan diterjah kalau ade url dorang ngan mase yang free. Blog bro ben pun selalu dibace tapi bese nye as silent reader sebab tak mampu nak komen sume.. (banyak sangat) Tapi kalau ade 1 blog yang aku bace dan komen macam karangan memang die ni:


23.4 juta kali tanye pun blog ni gak jawapan aku bagi ^_^

So, tu je r dulu. Mari ramai2 meriah suasana meh.. =)

45 comments:

walinong sari said...

alahai.. kalau la saya rajin, saya dah join ni. kr punya follower hampir 500++ tu.. hehehee.

Puan Kutu said...

wah join jugak..tak lamalg jejak la 5oo tuh..hehe..

azi nur said...

huhu bertuah!!

Wafiy Suzly said...

rajin yek join segmen..

dya adriza said...

pengaruh ben sgt kuat. tp saya jarang p sana. join segmen dia apatah lg..

nik farina aishah.... :) said...

nik jadi silernt reader je kat blog abg ben tak mampu nk bg komen sebb banyk sangt .... :)

Bunga said...

cayokk22...

❤Mrs. Myra❤ said...

rajin join segmen abang ben kan ? :)

cikcleopatra said...

cis!!!! kr pendengki..kr pendengki!!lalalala <<<< nak carik gaduh gak! ;p

mommylavender said...

kr dak rajin kan kan~sat lagi cecah riban2 la pollowerz kr

mommylavender said...

kr dak rajin kan kan~sat lagi cecah riban2 la pollowerz kr

amny said...

sempat lagi law aku join ni!!!!!hahahahaha

Unknown said...

wahhhh..pasni jadik makin pemes la k r kan.

setiap blogger ade kisah bermule dari bawah dia kan :D

niesz said...

ala, xley nk join..hehehe..gud luck awak.. :)

Unknown said...

wat masa ni lum pernah join mana2 segmen en ben..mcm x terkejar dibuatnya..bila nk masuk..tgk da muncul segmen yg lain plak

Zehan Ilyana said...

hehehe~
(taktau gelak sbb ape)

Cik Pulau said...

memang layak nak join.. tp sempat agi ke nih??
tp busy byk kjee nak buat..
kang xsempat nak buat entri lak..
arggh.. serabutnya ase..

Awan said...

alamak . followers terlebih byk la. hahahaha. T_______________T

saljihitam said...

agak terkesima di situ :O

qasehraihan said...

waaaaa..ben pernah promot awak ke???xaci nih..haha..
wah..nape blog yg bwh tu awk akan salu masuk???jeng jeng jeng..aweks ek???haha

Anonymous said...

Tira klik banner gambar sketch Abang Ben tu pergi blog dia. Dekat blog dia klik gambar yang sama pergi blog Kay Are. Hahaha. Pusing-pusing jadinya.

solomolo said...

salam singgah dan ziarah...
gegar blogger baru !!!~

Proud Mommy said...

kr..sikit x layak..
tak lama lagi follower dah cecah 500..jeles disitu :)

Anonymous said...

sALAM..hurm..jeles~..x leh join huk3.

MiszCoMoT said...

uhuk3!!!ehem...sapa sebut nama comot neyh!haha tak layak??sampainya hatii..huhu takpe2...ngadu kat abg ben ar!larik laju2 p kat belog abg ben...haha.....

noa said...

blog siapakah yg ko slalu masuk tu??? buah hati kah?? jeng jeng jeng :p

ENTRY HOT : 2+1

kindergartenlibrary said...

Yeah !!
ni yang nak terjah ni !!

Orkid Edyliyne said...

wah wah wah....
hehehe....
(n_n)

mrs kayrul said...

lepas nie makin glamer la ko...

aku nak TAG ko nie

tgk sini...

http://sedetikilham.blogspot.com/2011/03/random-giveaway-polo-wallet-by.html

mykhalis said...

hehehe.. lepas nie makin meletup la follower..happy blogging..

zaty luvlianncez said...

abg ben d mana2

Ok come visit my blog
Yg menariknya~~~
zaty luvlianncezz dh da fb!!

fashah84 said...

salam ziarah....

suka blog ni...
smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

lenloy said...

Salam kenal, dari blog encik ben

Qaseh Dalia said...

tecik aty aiii

adan said...

bro,lepas ni kompom follower ko bartambah-tambah.. hahaha

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 SaMBiL TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN... JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

Raden said...

follower maseh d bwh 500 tp malas nk join la..haha

Lulu Caldina said...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

Pak Aji said...

salam kenal.. sy pk aji .. dtg dr blog hj ben.. hehe

NiSha said...

Nisha Singah..
dan folow sini juga
jgn lupe updated entrie
nanti Nisha Dtg lagi..

http://heandsheloves.blogspot.com

Unknown said...

fuhhhh, pasni hot la blog kau! ahaha. follower aku pun sikit kot!

shereena said...

kr blogger femes n baik^^

Fleura said...

singgah lompat2 senyum sengih kt cni yee..
hehe..
nice blog..

Shriaaapppp Shrrriiiaaapppp atas keyboard!!
JANGAN ON9 LEBIH KUL 3!!

nur said...

Wah.. Memang makin berkembang blog k r ni. Tahniah!!!

aizamia3 said...

sambil buat kerja sambil menyinggah kat blog ni.. layan bw kejap.. hahaha... jangan kerja tak siap sudah.. sapa yang susah.. akak jugak..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates