Saturday, March 26, 2011

ID Revealed?? Mixed Stories..

ID revealed?? Mixed stories.. Semalam aku balik kampung. So end up tak update pape. Bukan tak online tapi tak online secare rasmi.. faham?? Tak faham takpe. Sampai umah, adik aku suggest something. Suruh aku take off mask tu and tunjuk face sekali dalam blog. Idea macam best gak so aku ikut cadangan die. Nak tengok? Tunggu sampai entri ni habis.


Siape yang ade di sebalik topeng??

Ade orang tanye nape aku tak update pape semalam.. nape pandang semacam je?? Ok fine. Memang tak ade orang tanye pun. Sume tu cume imaginasi aku untuk bagi sedap ati je.. T_T Tapi, adik angkat aku ade gak tanye (walaupun face bese2, adik angkat tetap ade.. ^^) nape aku jarang cite pasal diri sendiri dah? Em.. betul gak tu. So ari ni aku nak cite pasal aku sendiri lak r ye. Ape yang aku wat semalam.

Cite 1 : Cite Ranking

Tibe2 rase nak cek ranking dalam Alexa Saje tengok dan hasilnye?


Seperti yang aku jangka, takde r hebat mane pun. Dalam dunia, 1 539 398 dan dalam Malaysia lak ranking blog aku 8289. Banyak blog lain ranking dalam dunia bawah 100 000, dalam Malaysia bawah 1000. Takpe. Cane pun aku puas ati sebabnye.. dulu blog aku takde ranking langsung ok.So, rasenye ni pun kire pencapaian gak r. Paling terharu bile tengok blog stats. Time kasih sudi bace blog bese aku ni =)


Series sangat terharu ngan graf kat atas.. thanx korang!! =)

Cite 2 : Cite Mamat Youtube

First time.. not really first time, aku layan video 2 mamat youtube ni. Terbaik! Ingat nak habiskan sume semalam tapi adik mencelah "Abang, nak wat keje ni.. orang bukak komputer dulu.." Ok fine. Rule umah, sape bukak komputer.. die punye. (-_-") So aku pun sambung layan 2 mamat ni pagi tadi. Best gile! Lagi best kalau compare ngan sorang lagi yang pakai costume aku pun x faham pastu miming.. opps!


Mamat atas ni memang kelakar!


Yang ni lak speaking london.. superb!

Cite 3 : Cite Bloglist

Dulu, follower tak ramai. Blog aku follow pun tak banyak. Sekarang, rezeki follower agak murah. Banyak gak sudi follow aku. Time kasih. Tapi time wat bloglist, pening. Cane nak decide?? Segmen? Bagi aku tak fair camtu so pas mengadekan sesi pemilihan, aku pilih dorang dalam bloglist baru yang akan kuar nanti. Harap puas ati. Lagi pun aku just blogger bese. Takde efek pun masuk bloglist aku or tak kan? =)

So, habis dah cite aku malam ni. Ape hal korang pandang aku semacam je ni? <-- tinggi betul imaginasi aku kan? =P Owh lupe, pasal part reveal tu kan. Ok, dah siap sedia belum? Kalau belum g siap sedia dulu. Nak g tandas ke ape g cepat. Aku dah nak mule dah ni. 3, 2, 1.. ok aku mule. Ayat kat atas tadi.. siape ade di sebalik topeng? Jawapan, di sebalik topeng..


Ade satu topeng lagi!! <-- baru beli.. Ahakz!! =P

Note : Idea topeng merupekan idea adik, aku ikut je.. ^^

55 comments:

najwa nano said...

nk tngk muka sbenar.tension!!tension!!

PinKy MoMMa said...

buka la topeng hihi..

whitecappuccino said...

bawah topeng, ada topeng..buka topeng hilang la trademark ya tak???

elianesuriane said...

aiseh.. bru jep nk saspen nk tgk muke sbnr..

.syamim. said...

ceh ! bikin suspense je . ngatkn nak tnjuk betul .

nurAmir said...

tgk fesbuk mst ade...

Puan Kutu said...

haha tak berapanaksuspen sbbdh tgok kr dlm fb.haha..topeng baru tu nice..tp yg 1st tu lawa lg..hehe..

amny said...

haaaa!!!! topeng yang baru beli tu sesuai tuk kaum hawa jep..so,bak mai topeng tu..bak sini cepat!!<--ayat ugutan!!ahhaha=D

saljihitam said...

awak ni jahat lahh. tak baik tawww. penat ittew tunggu tapi tade pun.

keh keh keh. kuciwa peminat kauu.

Anonymous said...

Hahaha, idea yang sangat sarkastik sekali. Terkena Tira. Hahaha.

Nadhirah AR said...

cheaaaaaa tembak kang !! hantu topeng tol ahh , tensen tensen ! huahuahua =='

walinong sari said...

kr, tak yah la bkk topeng tu. kekalkan identiti misteri ni. hohoho..

puteri ain said...

suka bertopeng ekh ?? bukak la sekali..mesti dapat adik angkat lagi banyak ( ayat promote ) haha

Cikya said...

hahaha, tak nak try ker pakai TheMask..

takpe, tak reveal po, asal bahagia..
entry mu tetap ku baca..

*sila terharu..*

hahaha :D

❤Mrs. Myra❤ said...

macam adik beradik ngan Bandi Amuk lak kan..:P hehehe...

Unknown said...

pe kata pasni kasi gambo yg tutup mulut..tp mata tayah topeng..so biar kami2 semua yg cantum tampal sendiri wajah kr :d

Unknown said...

adeih..sorry2..chii lupa nak logout akaun ayah plak

Anonymous said...

nak jadi bandi amuk ke..huehuehue

nur said...

cehs.. wat saspens je kay r nih.. neway.. tahniah atas pencapaian blog ni.. keep on moving ye.. ada wat segmen bloglist ke?.. erk.. terlepas la ni..

Unknown said...

sabar jewkla bce entri nie...hehehhe,,,XD

Unknown said...

sabar jewkla bce entri nie...hehehhe,,,XD

Shila said...

excited guwa baca line by line..agar xde fakta tertinggal..

tp rs mcm nk cepuk je last sekali..

x__x

matluthfi mmg best kan...cute weh~~ tgk byk kali vid die pun x bosan..

Sue Saari said...

pinjam topeng ke dua tu bleh dak kr?? =D

nik farina aishah.... :) said...

kr kasi nik suspens tau , dah exited giler nk tau sape di sebalik topeng tu.. HAHAHAH fuhh, tak pe nik sanggup tunggu .. :P hahah

czueka zulaikha said...

huhu :) ingat dtg sini bole tgk muke KR..hampa betul huhu :( so k im waiting..
but kalo da tnjuk muke nt hlang pulak satu blogger czueka yg suke brahsia ni kuikui
*czueka bru dpt topeng semalam :)

Eyka said...

ceh! gedik punye kay-are~ eyka pon nak gak topeng 2..cntik nye~ :)

Wafiy Suzly said...

ko ni stylo aarr,haha

ce tengok kat youtube, nigahiga, best gak, takpun remi gaillard lagi kelakau

nano said...

misteri la abg topeng nie,,,seyes suspen entry ni,,,,die buka topeng lama,,pakai topeng baru,,,adoyaiiiiiii

amny said...

ehh3...baru perasan...

apsal pix kedua ko ni rambut macambaru pas kena puting beliung??

kih3...(guraw k!)

Farhan Zulhusmi said...

nak check lah ranking sy pulak berapa...rasanya xsetanding kamu.......

qasehraihan said...

nak juga tnya, sapa blogger pernah jumpa awak tanpa topeng..mcm bandi amuk awak ni ek??haahaha

saya suka rules umah kamu tu..bagus tu..

Orkid Edyliyne said...

hehhehe...
ada2 je kamu...
boleh pulakkan macam tu...

oh semalam pun OE tengok matlutfi dengan anuarhadi jugak...
lepas tu OE gelak sengsorang, nasib baik roommate OE kalau buat kerja, dia tak ingat kat OE dah...
lepas tu dia nak keluar g tandas, OE tunjukkanlah dekat dia...
last2 gelak jugak...
nampak sangat dia memang lawak...

oh pasal graf... cantik kalau graf pemasaran macam tu.. hehhe... joking...
(n_n)

Unknown said...

Ingatkan pakai topeng power rangers pulak.
Lama-lama makin naiklah statistik ranking blog saudara tu.

Bunga said...

hahah..kena tipu..wakakaka...

nampaknya banyak g rupanya bunga tak xtau pasal blog..hakhaha..ada gak yek leh tengok raking2 ni..hehe..

Anonymous said...

Salam..haha..nie mesti mata cam panda nie sbb tu x nk bukak topeng =P =P

tieha ismail said...

ngade btol kaz ni...bukak ajela...nasib tieha da tau...huhuu...

cikcleopatra said...

adoi!! wei topeng baru ko tu sama cam topeng utk masquerred dinner aku! cis! hilang seri aku!

Aleen Aiden said...

hahah,gamba bwh skali xmenahan!mesti org ingt dpt tengok muka.alih2 bila buka 1 mask ade 1 lg.huuuu

mommylavender said...

salam pepagi menuju tghari kr~ mane face kr ni...sampai ujung tanjung mommy baca entry ni...siap seketul2 eja tau~hee, ade gak mommy hambat dengan rotan ni....nipu mommy~keh2...

Cik Pulau said...

eee. sengal je kr ni..
punye la suspen...
topemh jugak yang dia tunjuk.. adoyai..

Anonymous said...

wahh mendatar sekali mencanak naik. whoaaa

err pinjm topeng. hahah

Qaseh Dalia said...

tahniah kay ~ misteri nusantara pulok hehe

Cik Rimau said...

kr.. cik rimau dah tau muke kr.. xde la trtggu2 sgt nk tggu kr dedahkn muke.. hehe..

Yuslia Suhana said...

weh topeng baru tu pompuan jela yg pakai laaaa...hehek

Noor Fatin said...

scroll slow2 dengan harapan dapat tgk wajah sebenar... tapi harapan tinggal harapan. wuu..

:P

Arneza said...

nak pinjam topeng yg baru tu ...boleh tak?

kindergartenlibrary said...

wow ...
topeng sangat smart !!
nelly sukalah .haha

n a d said...

tipah tertipu. pfft.

! Nurida Ardy said...

ok,dh ada topeng baru..tp lagi suka topeng yg skg ni..hehehehehe

Sarah Nabila said...

lawa topeng bru tu.beli kt tmpat yg sama ke? bdw,.jacket tu pun lawa...(^_^)

niesz said...

nk check la niesz ranking ke berapa..ntah2 xde dlm ranking pun..hahaha...

Proud Mommy said...

hhaa..suma kena tipu..
kr xkan buka topeng dia..:)

MiszCoMoT said...

KR memang suka buat saspen!aishhhh

Schubert Serenade said...

cik abg jgn le maen2...ate tunjuk jela rupa sbnar...huhu...tp bgus jugak u xtnjuk lg..nsb baik laa..kalau tak i lmbt la tgok muka u coz i dah lme xon9..hehe..next2 entry tunjuk ok!! kalo tak i bako je blog u...bako..bako...!!(^_*)

blogger misteri said...

Haha

Teringat plak mase kecik2 pakai topeng power renjes.. siap ade pedang lagi..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates